Barbora VUOVÁ

Bakalářská práce

Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry

The comparison of used communication mix Techmania Science Center with selected science centers
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center v Plzni a následné srovnání se zahraničními science centry. Teoretická část představuje úvod do marketingové komunikace a popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část obsahuje základní charakteristiku společnosti, její portfolio služeb a zhodnocuje dosavadní propagační aktivity …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of a non-profit organization Techmania Science Center in Pilsen and following comparison with foreign science centers. The theoretical part deals with marketing communication and describes the individual tools of communications mix. The practical part contains the basic characteristics of the company, its portfolio and current promotional activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VUOVÁ, Barbora. Srovnání využívaných nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center s vybranými science centry. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/