1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba – Jitka NEŠNĚROVÁ
Jitka NEŠNĚROVÁ
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
1. Teoretical part: Processing of Dialogue in Post-production, Dubbing, Postsynchron. 2. Practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works. The length of at least 10 min. Sound design
Anotace:
Úkolem této bakalářské práce je popsat jednu z částí zvukové postprodukce. Jmenovitě zpracování dialogu v postprodukci, dabing a postsynchron, jejich technické proveditelnosti a možnostmi. Věnuji se zde mluvenému slovu, jeho rozdělení a popisu, popisu výroby dabingu, vývoji českého dabingu a dabingovým hercům.Abstract:
The purpose of this work is to describe one part of a sound postproduction. Namely pro-cessing dialogue in post-production, dubbing, postsynchron and their technical feasibility and possibilities. This part deals with the spoken word, its classification and description, description of production dubbing, dubbing and development of the Czech and Dubbing actors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Zveřejnit od: 13. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠNĚROVÁ, Jitka. \textit{1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/deji8d/.
Jak správně citovat práci
NEŠNĚROVÁ, Jitka. 1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střih a zvuk
Práce na příbuzné téma
-
Etika střihu mluveného slova v projektu Paměti národa
Ondřej Janča -
Hudba a slovo. Funkce jazyka v hudební praxi.
Vladislava Kopecká -
Mluvené slovo v současném tanečním divad le
Kamila Mottlová -
Záměrná nesrozumitelnost mluveného slova jako výrazový prostředek v hraném filmu
Anna Jesenská -
Subjektivní hodnocení kvality kontaktní dialogové složky audiovizuálního díla
Hana Kašpárek Vyšínská -
Teoretická práce: Snímání kontaktního zvuku při realizaci audiovizuálního díla. Praktická práce: Kontaktní zvuk při realizaci hraného filmu "Kámoši"
Jan HÁLA -
Kontaktní mikrofony a jejich využití ve filmové praxi
Adam Bláha