Analýza internetové komunikace ostravských kaváren – Kristýna Šestáková
Kristýna Šestáková
Bakalářská práce
Analýza internetové komunikace ostravských kaváren
Internet Marketing Communication Analysis of the Ostrava Cafes
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci vybraných ostravských kaváren. Do pozorování byly zahrnuty webové stránky, e-mailová komunikace a sociální sítě Facebook a Instagram. Práce se skládá ze dvou hlavních kapitol, a sice teoretické a praktické. Nejprve jsou popsána teoretická východiska internetové marketingové komunikace, na které následně navazuje charakteristika …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis was internet marketing communication analysis of selected Ostrava cafes. Websites, e-mail communication and social networks Facebook and Instagram was included to the observation. The thesis consists of two main chapters, in that case theoretical and practical. First part of thesis describes theoretical ways of internet marketing communication, then there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová