Emel Kartal

Diplomová práce

The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market

The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market
Abstract:
The main objectives of this thesis are to examine how and why as an important marketing strategy for global companies, adaptation is getting a vital subject and to analyze Turkish consumers' behavior to guide the companies which want to fulfill their demands with their products or services. In the theoretical part, it will be focused on the fields of culture, international marketing and adaptation …více
Abstract:
The main objectives of this thesis are to examine how and why as an important marketing strategy for global companies, adaptation is getting a vital subject and to analyze Turkish consumers' behavior to guide the companies which want to fulfill their demands with their products or services. In the theoretical part, it will be focused on the fields of culture, international marketing and adaptation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kartal, Emel. The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications