Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích – Adam Šafránek
Adam Šafránek
Bachelor's thesis
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Effectiveness evaluation of product placement in online media
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku product placementu, hodnocení jeho efektivnosti a vztah spotřebitelů k tomuto marketingovému nástroji. Teoretická část, vypracována na základě literární rešerše, pojednává o charakteristice product placementu, právní úpravě v České republice a možnostem využití, zejména v online médiích. Práce věnuje pozornost také historickému vývoji i současným technikám …moreAbstract:
This thesis focuses on the issue of product placement, evaluating its effectiveness and the relationship of consumers to this marketing tool.The theoretical part, based on literary research, describes the characteristics of product placement, legal regulation in the Czech Republic and possibilities of use, especially in online media. The thesis also focuses on historical development and current techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFRÁNEK, Adam. \textit{Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/df4xz4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
Critical Discourse Analysis of Advertisement
Milan Šípek -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Jan Statečný -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights