Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích – Adam Šafránek
Adam Šafránek
Bakalářská práce
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Effectiveness evaluation of product placement in online media
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku product placementu, hodnocení jeho efektivnosti a vztah spotřebitelů k tomuto marketingovému nástroji. Teoretická část, vypracována na základě literární rešerše, pojednává o charakteristice product placementu, právní úpravě v České republice a možnostem využití, zejména v online médiích. Práce věnuje pozornost také historickému vývoji i současným technikám …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of product placement, evaluating its effectiveness and the relationship of consumers to this marketing tool.The theoretical part, based on literary research, describes the characteristics of product placement, legal regulation in the Czech Republic and possibilities of use, especially in online media. The thesis also focuses on historical development and current techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
Critical Discourse Analysis of Advertisement
Milan Šípek -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Skrytá reklama - právní a ekonomické aspekty
Jan Statečný -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Dominika Stará -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Event marketing jako součást brand buildingu dané značky
Michaela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva