Strategická analýza společnosti MEA Water Management s.r.o. – Šimon Iliev
Šimon Iliev
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti MEA Water Management s.r.o.
Strategic analysis of the company MEA Water management, s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou podniku MEA Water Management, s.r.o. Cílem je vytvořit vnitřní i vnější strategickou analýzu podniku pomocí série analýz a tím zjistit současné postavení podniku na trhu vůči jeho konkurentům a také silné a slabé stránky podniku. Práce se skládá z teoretické části, kde se autor zabývá popisem jednotlivých analýz a strategickou analýzou jako takovou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the strategic analysis of the company MEA Water Management, s.r.o. The goal is to create an internal and external strategic analysis of the company using a series of analyses and thus find out the current position of the company on the market in relation to its competitors, as well as the strengths and weaknesses of the company. The work consists of a theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89910
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Jan Ochec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza divadla BRAVO! a souboru Losers Cirque Company
Petr Dvořák -
Strategic Analysis of Fermax construction company
Jovan Maksimovic -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Integrated Approach to Company Strategic Analysis Using Modern Methods
David Braun -
Strategie českého podniku
Martin Korejčík -
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Dominik Mašek -
Strategie rozvoje malého podniku
Ludmila Kratochvílová