Stres a úzkost začínajících učitelů – Markéta HUSÁKOVÁ
Markéta HUSÁKOVÁ
Diplomová práce
Stres a úzkost začínajících učitelů
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stresem a úzkostí začínajících učitelů. Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje vývoj učitelského povolání, charakteristiku stresorů a popisuje emoce učitelů na začátku své profese. Praktická část obsahuje zkušenosti a rady učitelů v praxi.Abstract:
The thesis deals with stress and anxiety of beginning teachers. The topis is divided into a theoretical part, which includes the development of the teaching profession, characteristics of stressors and describes the emotions of teachers at the beginning of their profession. The practical part includes the experiences and advice of teachers in practice.Klíčová slova
stres úzkost začínající učitelé stresory emoce pocity strach odpočinek trpělivost zkušenosti
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUSÁKOVÁ, Markéta. Stres a úzkost začínajících učitelů. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Strach ze zločinu v městském prostoru
Denisa Černohousová