Specifika komunikace a sebeobsluhy u dětí s poruchou autistického spektra – Michaela BINDEROVÁ
Michaela BINDEROVÁ
Bakalářská práce
Specifika komunikace a sebeobsluhy u dětí s poruchou autistického spektra
Specifics of communication and self-care of children with autism spectrum disorder
Anotace:
V bakalářské práci se autorka zabývá komunikací a nácvikem sebeobsluhy u dětí s poruchou autistického spektra. Bakalářská práce je rozdělena na čtyři kapitoly, první kapitola je věnována vymezení pojmu poruchy autistického spektra. V druhé kapitole se autorka zabývá symptomatologií poruch autistického spektra. Třetí kapitola je věnována sociálním dovednostem, komunikaci a navazování vztahů lidí s PAS …víceAbstract:
In the bachelor thesis, the author deals with specifics of communication and self-care of children with autism spectrum disorder. The bachelor thesis is divided into four chapters. The first chapter is devoted to the definition of autism spectrum disorders. In the second chapter, the author deals with the symptoms of autism spectrum disorders. The third chapter concerns with the social skills, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BINDEROVÁ, Michaela. Specifika komunikace a sebeobsluhy u dětí s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Práce s žáky s poruchou autistického spektra v alternativních školách
Kristýna Ševčíková -
Kritické srovnání přístupů používaných při práci s dětmi s poruchou autistického spektra
Andrea Kochová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva