Provedení analýzy komunikačních kanálů generace Y a Z – Filip Kosík
Filip Kosík
Diplomová práce
Provedení analýzy komunikačních kanálů generace Y a Z
Realization of Analysis of the Comunication Channels of the Y and Z Generations
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je analýza komunikačních kanálů generace Y a Z. Prostřednictvím analýzy byly zjišťovány rozdílnosti a preference ve využívání komunikačních kanálů dvou na sebe navazujících generací. Výzkum byl prováděn pomocí kvantitativní metody dotazování a výsledky byly podrobeny testování závislosti. Pro účely výzkumu byly stanoveny hypotézy, které byly potvrzeny či zamítnuty. Na základě …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze the communication channels of Generation Y and Generation Z. The differences and preferences in the use of communication channels of two successive generations were determined through the analysis. The research was carried out using a quantitative method of inquiry and the results were subjected to testing independence. Hypotheses were established for the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedoucí: Lucja Matusiková
- Oponent: Jakub Zíma
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi
Jakub Lžičař -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová