Metodika efektivního event marketingu – Mgr. Eva Kotová
Mgr. Eva Kotová
Disertační práce
Metodika efektivního event marketingu
The methodology of effective event marketing
Anotace:
Disertační práce řeší problematiku efektivního event marketingu jak z pohledu úspěšné realizace eventu, tak z pohledu splnění stanovených cílů firmy. Cílem práce bylo na základě zkoumání, analyzování, provedení literární rešerše monografické a seriálové literatury a praktických zkušeností s event marketingem navrhnout metodiku efektivního event marketingu. Disertační práce je rozdělena do pěti kapitol …víceAbstract:
The dissertation thesis solves the issue about effective event marketing both in terms of successful event realization, and in terms of fulfillment of the goals of the company. The aim of this dissertation was based on research, analysis, literature search of monographic and seriál literature and practical experience in event marketing to design the methodology of effective event marketing. Dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kotová, Eva. Metodika efektivního event marketingu. Zlín, 2011. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Radim Zacios