Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů – Bc. Hieu NGUYEN THANH
Bc. Hieu NGUYEN THANH
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů
Project on marketing communication of the luxury car brand
Abstract:
V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního …moreAbstract:
In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier:
21277
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN THANH, Hieu. \textit{Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/dfritc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NGUYEN THANH, Hieu. Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Fatima Daurova -
Marketingová komunikace luxusních pánských oděvů
Yulia Solodovnikova -
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
Nikola Klasovská -
Marketingová komunikace na luxusním trhu
Izolda Smirnova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
Tereza Šťastná -
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
Haris Redžić