Bc. Josef TICHÝ
Master's thesis
Historie japonských videoher
A History of the Japanese Videogames
Abstract:
Tato práce se zabývá fenoménem japonských videoher zejména coby komerčního artiklu s důrazem na vývojové proměny hardwaru, přibližuje specifika japonského videoherního trhu a charakteristické rysy japonské herní tvorby. Zároveň se však zaměřuje i na přesah a využití her v různých dalších oborech, například v japonské zahraniční politice. Chronologickému výkladu o vývoji japonských videoher předchází …moreAbstract:
This paper deals with the phenomenon of Japanese videogames mainly as a commercial item. While stressing the hardware aspect throughout its historical development, it also introduces the readers to specific aspects of the Japanese videogame market as well as characteristic features of Japanese videogame production. At the same time, however, it focuses on the games' interdisciplinary overlaps and use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dita Nymburská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TICHÝ, Josef. Historie japonských videoher. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Japanese Philology
Theses on a related topic
-
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
Josef Vágner -
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
Patrik Popelár -
Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce
Žaneta Polášková -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Změny v prodeji elektrotechnických výrobků-role E-komerce
Petr Bezdíček -
SMS řešení pro e-komerce a jeho využití v praxi
Lukáš Piják -
Využívání e-komerce v dodavatelském řetězci ve stavebnictví
Pavel Beran -
Faktory využívání sociální komerce pro nákup zboží a služeb
Michal MIČÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights