Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing – Alina Aribzhanova, BBA
Alina Aribzhanova, BBA
Bakalářská práce
Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing
Abstract:
This bachelor thesis examines the digital marketing strategies of luxury fashion giants Dior and Chanel, exploring their adaptability within a rapidly digitalizing business environment. Contrary to expectations, both brands demonstrated robust growth, averaging around 10% annually across selected indicators while adopting conservative digital approaches. Although both Dior and Chanel relied heavily …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2025
- Vedoucí: Jared Daniel Jacques
- Oponent: John McKeown
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Digital Marketing on the Buying Decision Process of University Students Dhaka City in Bangladesh
Asma Siddika -
Digital marketing in textile business
Alfred Augustin -
Evaluating the Effectiveness of a Business's Digital Marketing
Havilah Juliet Guduri -
Digital Marketing Strategies in Medical Tourism: Evaluating Praga Medica’s Effectiveness in Attracting International Patients
Nela Smejkalová -
Digital Marketing and Audience Development: Analysing efficiency of current approaches through online behaviour mapping of specific target groups
Shubham Thakur -
A Study of E-Commerce: The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior
Neel Choksi -
Pretraining and Evaluation of Czech ALBERT Language Model
Petr Zelina -
Evaluation of circulating microRNAs as prognostic tools in pancreatic cancer patients
Natalia Anna Gablo
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses dfsoki dfsoki/2
1. 12. 2024