Využití dynamických podpůrných systémů v terapii vývojové dysfázie ve Francii – Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
Diplomová práce
Využití dynamických podpůrných systémů v terapii vývojové dysfázie ve Francii
Anotace:
Diplomová práce se týká využití dynamických podpůrných systémů v terapii vývojové dysfázie ve Francii. V teoretické části jsou shrnuty poznatky k fungování centrální nervové soustavy při produkci a percepci řeči, dále náhledy na vývojovou dysfázii, její diagnostiku a terapii.Ve výzkumné části jsou prezentovány konkrétní systémy a jejich užití v praxi.Abstract:
The dissertation concerns the utilization of the supporting systems in the therapy of the developmental dysphasy in France. In the theoretical part are summarized the knowlege about the functioning of the central nervous system during the perception and production of the speech, then points of view on the dysphasy, its diagnostics and therapy. In the research part are presented the concrete systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wjnkh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální fluence a lateralita u žáků s vývojovou dysfázií ve druhém ročníku ZŠ logopedické
Simona KÜHNELOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová