Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu – Nikola NOVOTNÁ
Nikola NOVOTNÁ
Bakalářská práce
Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu
Destination of the Vimperk Region on the Tourism Market
Anotace:
Cílem této práce bylo zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace Vimpersko na základě situační analýzy, identifikace konkurenčních destinací, zjištění vnímání destinace a následné určení pozice destinace na trhu cestovního ruchu.Na základě analýze silných a slabých stránek byla identifikována konkurenční výhoda a dále byl navrhnut způsob jejího prosazování.Abstract:
The aim of this work was evaluation of primary and secondary destination offer of destination Vimpersko based on situational analysis, identification of competing destinations,finding of the perception of the destination and then determine the position of destination on the tourism market. Based on the analysis of strengths and weaknesses was identified competitive advantage and suggested way of enforcement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Štumpf
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Nikola. Destinace Vimpersko na trhu cestovního ruchu. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Faktory spokojenosti návštěvníků destinace Brno a okolí
Aneta Chaloupková -
Kvalita destinace a její vliv na spokojenost návštěvníků
Tereza Kubalová -
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Zuzana Svobodová -
Karlovy Vary jako lázeňská destinace evropského významu
Michaela FOTROVÁ -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová
Název
Vložil
Vloženo
Práva