Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti – Bc. Lucie Kovárníková
Bc. Lucie Kovárníková
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
The influence of marketing communication on the differentation of lifestyle in contemporary Czech society
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti. Teoretická část je zaměřena na teorii životního stylu, vymezení základních pojmů a shrnutí dosavadních poznatků zkoumané problematiky. Zjišťuje, čím je utvářen spotřebitelský životní styl a jaké jsou možnosti ovlivňování životního stylu prostřednictvím sociálních sítí. Analýza výsledků …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of marketing communication on differenciation of lifestyle of contemporary Czech society. The teoretical part focuses on the theory of lifestyle and summarize current knowledge of surveying issue. Finds out, what formes consumer lifestyle and what are the possibilities of influencing lifestyle through social networks. Analysis of the results of empirical research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cuphg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace životního způsobu - případ životního způsobu současných českých elit
Rudolf Blábolil -
Diferenciace životního stylu seniorů v ČR
Karolina Brzobohatá -
Proměna životního stylu/způsobu během životního cyklu
Veronika Juráčková -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová -
Diferenciace v životním stylu mladé generace po roce 2000
Pavel Vávra -
Diferenciace v životním stylu mladé generace po roce 2000
Barbora Vávrová -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
Tereza Kubinová -
Mezigenerační změny životního způsobu v české společnosti
Markéta Kánská