Sebepojetí a proces učení u dětí mladšího školního věku s diagnózou dyslexie – Bc. Hana SCHLESINGER
Bc. Hana SCHLESINGER
Advanced ('rigorózní') thesis
Sebepojetí a proces učení u dětí mladšího školního věku s diagnózou dyslexie
Self-concept and learning among school age children diagnosed with dyslexia
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHLESINGER, Hana. Sebepojetí a proces učení u dětí mladšího školního věku s diagnózou dyslexie. Olomouc, 2016. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Iveta Mecnarová -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě
Alžběta Jačková -
Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV
Anna Paldusová -
Rozvoj sebehodnocení a sebepojetí u dětí mladšího školního věku
Adéla KORBELOVÁ -
Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole
Kristýna FIKAROVÁ -
Školní sebepojetí u nadaných dětí ve speciálních a běžných třídách
Michaela REŽNÁ -
ROZVOJ SEBEPOJETÍ A SEBEHODNOCENÍ U DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Lucie STULÍKOVÁ MARCOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva