Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě – Mgr. Alžběta Jačková
Mgr. Alžběta Jačková
Diplomová práce
Sebepojetí školní úspěšnosti úzkostných žáků a žáků se sklonem k anxiozitě
Academic self-concept of anxious pupils and pupils having tendency towards anxiety
Anotace:
V naší práci ze zabýváme rozdíly v sebepojetí školní úspěšnosti a ve školním prospěchu mezi neúzkostnými žáky a žáky se zvýšenou mírou úzkostnosti. Dále jsme zjišťovali, který druh anxiety má největší vliv na sebehodnocení školní úspěšnosti. Použili jsme škálu KSAT O. Kondáše a Matějčkův dotazník SPAS, data jsme získali od 110 žáků 7. ročníků ZŠ. Byly nalezeny statisticky významné rozdíly v úrovni …víceAbstract:
In the thesis, we are dealing with differences between academic self-concept and academic achievement among pupils who do not suffer from higher anxiety level and pupils who do. We are also interested in the most influential element of anxiety concerning academic self-concept and academic achievement. KSAT scale by O. Kondáš and Matějček´s SPAS scale were used to collect data from 110 elementary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y48di/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Komparace sebepojetí školní úspěšnosti dětí
Iva FILOUSOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků intaktních na základní škole
Šárka PINKAVOVÁ -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků 1. stupně ZŠ V. Kl. Klicpery v Novém Bydžově
Lenka Králíčková -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků s lehkým mentálním postižením vzdělávaných ve speciálních třídách a v třídách běžných.
Nikola MAŠKOVÁ -
Vývoj osobnostních charakteristik a sebepojetí školní úspěšnosti v mladším školním věku
Lucie VÁCHOVÁ -
Výchovné přístupy rodičů ve vztahu k sebepojetí školní úspěšnosti žáků
Tereza Vychopňová -
Sebepojetí školní úspěšnosti žáků ve vztahu k rodinnému prostředí
Ilona Válková -
Sebepojetí školní úspěšnosti u dětí se specifickými poruchami učení.
Terezie HOUDKOVÁ