Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava – Lucie Blahetková
Lucie Blahetková
Bachelor's thesis
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Perception of CSR Activities and their Communication of the Colours of Ostrava Festival
Abstract:
Bakalářská práce na téma Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava analyzuje vnímání CSR aktivit (specificky inkluzi a udržitelnost) návštěvníky a širší veřejností. Teoretická část definuje pojmy jako corporate social responsibility, digi-tální komunikace, krizová komunikace a pojmy, které s nimi souvisí. Součástí je také me-todika práce stanovující cíl a účel výzkumu, metody …moreAbstract:
The bachelor's thesis on the topic of Perception of CSR activities and their communication at the Colours of Ostrava festival analyzes the perception of CSR activities (specifically inclusion and sustainability) by visitors and the wider public. The theoretical part defines terms such as corporate social responsibility, digital communication, crisis communicati-on, and related concepts. It also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Kazík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLAHETKOVÁ, Lucie. \textit{Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dg4qdz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Blahetková, Lucie. Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
Ladislav Miština -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger