Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava – Lucie Blahetková
Lucie Blahetková
Bakalářská práce
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Perception of CSR Activities and their Communication of the Colours of Ostrava Festival
Anotace:
Bakalářská práce na téma Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava analyzuje vnímání CSR aktivit (specificky inkluzi a udržitelnost) návštěvníky a širší veřejností. Teoretická část definuje pojmy jako corporate social responsibility, digi-tální komunikace, krizová komunikace a pojmy, které s nimi souvisí. Součástí je také me-todika práce stanovující cíl a účel výzkumu, metody …víceAbstract:
The bachelor's thesis on the topic of Perception of CSR activities and their communication at the Colours of Ostrava festival analyzes the perception of CSR activities (specifically inclusion and sustainability) by visitors and the wider public. The theoretical part defines terms such as corporate social responsibility, digital communication, crisis communicati-on, and related concepts. It also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blahetková, Lucie. Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
Ladislav Miština -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Návrh marketingové komunikace pro sportovní akci Street game festival
Michal GAVENDA -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Vybrané aspekty komunikace festivalu Brutal Assault
Matúš Mlích -
Festival Let it Roll
Jan Braunšleger