Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média – Tomáš Búcor
Tomáš Búcor
Bakalářská práce
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Risks of Deploying Services - Online Marketing and Social Media
Anotace:
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média.Abstract:
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Búcor, Tomáš. Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média . Uherské Hradiště, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Analýza a řízení finančních rizik v podniku Vltava Labe Media a.s.
Lucie Hubáčková