Bc. Martina Řeřuchová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie realitní kanceláře

The Marketing Strategy of the real estate agency
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá skladbou marketingové strategie a jejím začleněním do struktury firemních strategií, analýzou externích a interních faktorů, které marketingovou strategii ovlivňují a charakteristikou jednotlivých strategií marketingu – strategie značky, celkové komunikační strategie, strategie komunikačního mixu, informační strategie a finanční strategie. V následující praktické části je …more
Abstract:
The bachelor thesis deals of marketing strategy and its integration into the structure of corporate strategies. It also deals of analysis of internal and external influences and their affect of marketing strategy. Other topics of thesis are characteristics of individual marketing strategies - brand strategy, global communications strategy, marketing mix strategies, information strategies and financial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní