Bc. et Bc. Anna Skorobogatova

Diplomová práce

Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5

Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anotace:
Práce je zaměřena na popis teoretických základů metod sledování paprsku (Ray Tracing) používaných v Unreal Engine 5 k nasvětlení dynamických scén. Nejdříve popisuji vývoj jednotlivých osvětlovacích technik a jejich rozdílů oproti metodám sledování paprsku a zmiňuji techniky využívané ve hrách vytvořených pomocí Unreal Engine. Poté podrobněji rozebírám „Lumen“ – nové světelný systém dostupný v UE5. …více
Abstract:
Thesis is focused on the description of ray tracing techniques used in Unreal Engine 5 for dynamic global illumination. First, I describe the evolution of lighting methods to highlight features that are unique to ray tracing approaches. Then, I provide an overview of Unreal's lighting techniques, followed by a more comprehensive analysis of the Lumen's lighting pipeline. In the practical part, I summarize …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her

Práce na příbuzné téma