Bc. et Bc. Anna Skorobogatova

Master's thesis

Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5

Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anotácia:
Práce je zaměřena na popis teoretických základů metod sledování paprsku (Ray Tracing) používaných v Unreal Engine 5 k nasvětlení dynamických scén. Nejdříve popisuji vývoj jednotlivých osvětlovacích technik a jejich rozdílů oproti metodám sledování paprsku a zmiňuji techniky využívané ve hrách vytvořených pomocí Unreal Engine. Poté podrobněji rozebírám „Lumen“ – nové světelný systém dostupný v UE5. …viac
Abstract:
Thesis is focused on the description of ray tracing techniques used in Unreal Engine 5 for dynamic global illumination. First, I describe the evolution of lighting methods to highlight features that are unique to ray tracing approaches. Then, I provide an overview of Unreal's lighting techniques, followed by a more comprehensive analysis of the Lumen's lighting pipeline. In the practical part, I summarize …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedúci: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Visual informatics / Computer Games Development

Práce na příbuzné téma