Špecifická ponuka hromadných ubytovacích zariadení pre vybraný segment hostí – Michaela Polková
Michaela Polková
Master's thesis
Špecifická ponuka hromadných ubytovacích zariadení pre vybraný segment hostí
A specific offer of collective accommodation for the selected guest segment
Anotácia:
Prvotný cieľ diplomovej práce je rozšírenie ponuky hotelov, ktoré sa nachádzajú v blízkosti Medzinárodného letiska Václava Havla pre špecifický segment business klientely a to prostredníctvom analýzy ponuky a analýzy konkurencie. Sekundárnym cieľom diplomovej práce je zavedenie konkurenčnej výhody pre hotely v blízkosti pražského letiska v porovnaní s krajinami Vyšehradskej štvorky. Prvá časť práce …viacAbstract:
The primary aim of this diploma thesis is to expand the range of the offer of the hotels located near the Václav Havel Airport Prague for a specific segment of business clientele by analyzing the offer and analyzing the competition. The secondary aim of the diploma thesis is to introduce a competitive advantage for hotels near Prague airport compared to hotels in Vysegrád group. The first part deals …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76355
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedúci: Lukáš Volf
- Oponent: Zuzana Kvítková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76355
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Consumer Behavior: An economical and marketing overview between the actual American and Czech consumer
Jorge Andres Lopez Ramos -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Effect of email marketing on consumer choice
Petra Sukeníková -
Cestovní ruch v době pandemie COVID-19: změny, trendy, výzvy
Lucia Čanigová -
Výběrová šetření turistické poptávky (na příkladu městského cestovního ruchu)
Veronika Kuviková -
Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
Sabina Kabusheva -
Agri-Food system business analysis and impact assessment on rice value chain in West Africa-Nigeria
Rico Lionel Senanmi Amoussouhoui