Success Factors of Standardized International Communication Campaigns – Michael Bahles
Michael Bahles
Disertační práce
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Anotace:
The thesis aims to identify the success factors of standardized international communication campaigns. The main research objective is to examine how standardized international communication campaigns can be developed successfully. For this, the subject of standardized international communication campaigns is holistically examined. In order to analyze the topic thoroughly and in-depth, mostly qualitative …víceAbstract:
The thesis aims to identify the success factors of standardized international communication campaigns. The main research objective is to examine how standardized international communication campaigns can be developed successfully. For this, the subject of standardized international communication campaigns is holistically examined. In order to analyze the topic thoroughly and in-depth, mostly qualitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2018
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Miroslav Karlíček, Marie Přibová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74587
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod