The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners – Bc. Šárka Štyksová
Bc. Šárka Štyksová
Master's thesis
The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners
The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners
Abstract:
Anotace Cílem této magisterské práce je zjištění, zdali existují rozdíly v efektivitě výuky angličtiny u 3 a 6ti letých dětí, zejména ve výslovnosti, rozsahu slovní zásoby, existence období ticha, činností, které děti upřednostňují v hodinách angličtiny, po dobu pozorování v délce pěti měsíců. Magisterská práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se …moreAbstract:
Annotation The aim of the master thesis is to find out whether there are any differences in the effectivity of learning English by 3 and 6 year old learners considering the pronunciation, the knowledge of vocabulary, the existence of the silent period and the learners’ preferences of activities performed in English lessons in the period of five months. The thesis is divided into the theoretical and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mw437/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Reader: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTYKSOVÁ, Šárka. \textit{The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/dgvx21/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Porovnání velikosti zatížení a herního výkonu během modelového utkání 3 proti 3 a 6 proti 6 u kategorie U12 ve volejbale
Šárka SEMERÁDOVÁ -
Porovnání velikosti zatížení a herního výkonu během modelového utkání 3 proti 3 a 6 proti 6 u kategorie U12 ve volejbale
Šárka SEMERÁDOVÁ -
Teaching grammar 11 - 15 year old learners
Martina Bulková -
Incidental and Explicit Vocabulary Learning: Effects on Vocabulary Acquisition and Retention among Upper Secondary Students
Anna Šťastná -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký -
From practising vocabulary through games to using it in context
Zuzana Bohuslavická