The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners – Bc. Šárka Štyksová
Bc. Šárka Štyksová
Diplomová práce
The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners
The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners
Anotace:
Anotace Cílem této magisterské práce je zjištění, zdali existují rozdíly v efektivitě výuky angličtiny u 3 a 6ti letých dětí, zejména ve výslovnosti, rozsahu slovní zásoby, existence období ticha, činností, které děti upřednostňují v hodinách angličtiny, po dobu pozorování v délce pěti měsíců. Magisterská práce je rozdělena do dvou částí a to na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se …víceAbstract:
Annotation The aim of the master thesis is to find out whether there are any differences in the effectivity of learning English by 3 and 6 year old learners considering the pronunciation, the knowledge of vocabulary, the existence of the silent period and the learners’ preferences of activities performed in English lessons in the period of five months. The thesis is divided into the theoretical and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mw437/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Oaklandová
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání velikosti zatížení a herního výkonu během modelového utkání 3 proti 3 a 6 proti 6 u kategorie U12 ve volejbale
Šárka SEMERÁDOVÁ -
Porovnání velikosti zatížení a herního výkonu během modelového utkání 3 proti 3 a 6 proti 6 u kategorie U12 ve volejbale
Šárka SEMERÁDOVÁ -
Teaching grammar 11 - 15 year old learners
Martina Bulková -
Incidental and Explicit Vocabulary Learning: Effects on Vocabulary Acquisition and Retention among Upper Secondary Students
Anna Šťastná -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký -
From practising vocabulary through games to using it in context
Zuzana Bohuslavická