Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah – Viktor Mravčík
Viktor Mravčík
Bakalářská práce
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Marketing Plan of a Selected Sports Club
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingového plánu pro sportovní klub. Jedná se o volejbalový klub, jehož hlavní náplní je práce s mládeží. V teoretické části práce jsou popsány pojmy a metody, které slouží jako podklad pro vytvoření marketingového plán. V praktické části jsou pak tyto metody využity. Je zde provedena analýza marketingového mixu organizace a situační analýza. Syntézu všech …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating a marketing plan for a sports club. It is a volleyball club whose main task is to work with youth. The theoretical part of the thesis describes the concepts and methods that serve as a basis for creating a marketing plan. In the practical part, these methods are used. There is an analysis of the marketing mix of the organization and a situation analysis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Aleš Rod
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Analýza činnosti sportovního klubu Box Klub Malec - Liberec, o.s.
Katarína Sobolová -
Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj.
Aleš PUC -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková