La planification des cours de français: recherche expérimentale – Bc. Kateřina Poláková
Bc. Kateřina Poláková
Master's thesis
La planification des cours de français: recherche expérimentale
The planning of French courses: experimental research
Abstract:
This thesis centers on the long-term planning of French lessons. First, the thesis aims to explain the basic terminology such as „lesson planning“, „motivation“, „students’ needs“ or the „specifics of planning a French language lesson“. The second part of this thesis presents one of the methods of data aquisitions: an interview. This method will help us acquire effectively the information concerning …moreAbstract:
Tématem této diplomové práce je plánování výuky francouzského jazyka z dlouhodobého hlediska. Práce se zpočátku věnuje vysvětlení základních pojmů jako plánování výuky, motivace a potřeby studentů či specifika plánování výuky francouzského jazyka. V druhé části představíme jednu z metod získávání údajů: rozhovor. Tato námi vybraná metoda nám pomůže efektivně získat potřebné informace týkající se dlouhodobého …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nth71/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in French Language and Literature
Theses on a related topic
-
Specifika výuky češtiny jako cizího jazyka u mluvčích španělštiny, italštiny a řečtiny
Veronika Macíková -
Jazyková specifika výuky českého jazyka bilingvních dětí mladšího školního věku v česko-francouzském prostředí
Veronika Tinková -
Specifika výuky českého jazyka pro cizince u západních Slovanů
Denisa Masopustová -
Specifika výuky německého jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Marcela Šedivá -
Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů
Hana REDEREROVÁ -
Specifika výuky cizího jazyka na 1. stupni ZŠ na příkladu ruštiny
Šárka BŘÍŽĎALOVÁ -
Specifika výuky anglického jazyka na 1. stupni základní školy žáků se specifickými poruchami učení z pohledu učitele
Kristýna LÉDLOVÁ -
Specifika výuky anglického jazyka v zájmovém vzdělávání žáků staršího školního věku
Ivana SOUČKOVÁ