Kvalita zdraví učitelů základních škol v kontextu distanční výuky – Tomáš BARTL
Tomáš BARTL
Bakalářská práce
Kvalita zdraví učitelů základních škol v kontextu distanční výuky
The quality of health of primary school teachers in the context of distance learning
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku zdraví v učitelské profesi v kontextu distančního vzdělávání. Hlavním cílem práce je analyzovat kvalitu zdraví učitelů základních škol v kontextu distanční výuky. Dílčím cílem práce pak je analýza poskytované podpory v rámci zvyšování kvality zdraví učitelů ze strany ředitelů. Problematika je zkoumána z teoretického i praktického hlediska, kdy jsou v empirické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the health issue in the teaching profession in the context of distance education. The main objective of this work is to analyse the quality of health of primary school teachers in the context of distance learning. A sub-objective of the work is the analysis of the support provided within the framework of improving the quality of teachers' health by the principals. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bohdana Janečková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTL, Tomáš. Kvalita zdraví učitelů základních škol v kontextu distanční výuky. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Řízení vzdělávacích institucí
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19
Gabriela MARTINÍKOVÁ -
Syndrom vyhoření u speciálních pedagogů na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v období pandemie Covid-19
Gabriela MARTINÍKOVÁ -
Syndrom vyhoření v profesi učitele
Olga Poláková -
Syndrom vyhoření v profesi učitele
Gabriela Kaucká -
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Koordinace a řízení základních škol v ČR a ve Francii během pandemie COVID-19
Veronika Kopp -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva