Lexikální analýza twitterové komunikace představitelů české politické scény – Dominika HANÁČKOVÁ
Dominika HANÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Lexikální analýza twitterové komunikace představitelů české politické scény
Lexical Analysis of Twitter Communication of Representatives of the Czech Political Scene
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo provést lexikální analýzu twitterové komunikace představitelů české politické scény a vymezit lexémy, které jsou pro tuto komunikaci typické. Práce byla rozdělena na teoretickou část, při které byla použita metoda literární rešerše, opírala se o literární prameny. Praktická část vycházela z ručně sesbíraného materiálu a byla zde provedena lexikální analýza a následně vymezeny …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to make a lexical analysis of the Twitter communication of representatives of the Czech political scene and to define the lexemes that are typical for this communication. The work was divided into a theoretical part, in which the method of literary research was used, based on literary sources. The practical part was based on manually collected material and a lexical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Darina Hradilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁČKOVÁ, Dominika. Lexikální analýza twitterové komunikace představitelů české politické scény. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Česká filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 7. 2023