Spotřební chování návštěvníků jako součást marketingu destinace Mariánské Lázně – Natálie VOTÍPKOVÁ
Natálie VOTÍPKOVÁ
Bakalářská práce
Spotřební chování návštěvníků jako součást marketingu destinace Mariánské Lázně
Consumer behavior of visitors as a part of destination maketing in Mariánské Lázně
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřební chování návštěvníků v kontextu marketingu lázeňské destinace Mariánské Lázně. Cílem práce je identifikovat faktory ovlivňující rozhodování návštěvníků a navrhnout marketingové strategie, které by zvýšily atraktivitu této destinace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu destinací, spotřebitelského chování a lázeňství. V praktické …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the consumer behavior of visitors in the context of destination marketing for the spa town of Mariánské Lázně. The aim of the thesis is to identify the factors influencing visitors' decision-making and to propose marketing strategies that could enhance the attractiveness of this destination. The theoretical part outlines the fundamental concepts of destination marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOTÍPKOVÁ, Natálie. Spotřební chování návštěvníků jako součást marketingu destinace Mariánské Lázně. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Exploring Film Marketing Dynamics: Analysis of Blockbusters and Independent Films' Marketing Impact on Audience Engagement.
Prasanna Bagewadi -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Sociálny marketing v obchodných reťazcoch
Alexandra Pribulová -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová