Natálie VOTÍPKOVÁ

Bakalářská práce

Spotřební chování návštěvníků jako součást marketingu destinace Mariánské Lázně

Consumer behavior of visitors as a part of destination maketing in Mariánské Lázně
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na spotřební chování návštěvníků v kontextu marketingu lázeňské destinace Mariánské Lázně. Cílem práce je identifikovat faktory ovlivňující rozhodování návštěvníků a navrhnout marketingové strategie, které by zvýšily atraktivitu této destinace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu destinací, spotřebitelského chování a lázeňství. V praktické …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the consumer behavior of visitors in the context of destination marketing for the spa town of Mariánské Lázně. The aim of the thesis is to identify the factors influencing visitors' decision-making and to propose marketing strategies that could enhance the attractiveness of this destination. The theoretical part outlines the fundamental concepts of destination marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOTÍPKOVÁ, Natálie. Spotřební chování návštěvníků jako součást marketingu destinace Mariánské Lázně. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení