Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů – Bc. Dominika SALAMONOVÁ
Bc. Dominika SALAMONOVÁ
Master's thesis
Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů
Readiness of Primary Schools for Inclusive Education from Pedagogues Point of View
Abstract:
Diplomová práce se zabývá připraveností základních škol na inkluzivní vzdělávání, která je posuzována pedagogy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První kapitola se zabývá základním vzděláváním v České republice. Druhá kapitola obsahuje vymezení pojmu inkluzivní vzdělávání. Dále se práce věnuje vývoji a realizaci inkluze v hlavním vzdělávacím …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the readiness of primary schools for inclusive education which is assessed by pedagogues. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes four main chapters. The first chapter deals with the primary education in the Czech Republic. The second chapter includes the definition of inclusive education concept. It follows up the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Bohdana Richterová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALAMONOVÁ, Dominika. \textit{Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dh9dfp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALAMONOVÁ, Dominika. Připravenost základních škol na inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Vývoj náhledu na inkluzivní vzdělávání v české vzdělávací politice
Vladimír Mička -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Inkluzivní vzdělávání v České republice a v Anglii
Klára Lehká -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová