Lucie Daublebská

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro začínající kavárnu

Marketing Strategy Proposal for a New Café
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingovou strategii pro novou kavárnu v Českých Budějovicích. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy, které se týkají marketingu, marketingové strategie a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje základní popis konceptu kavárny, analýzu prostředí, analýzu konkurence, marketingový mix a marketingovou strategii. Součástí práce je i vlastní …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing strategy for a new café in České Budějovice. The theoretical part explains core concepts related to marketing, marketing stratégy and marketing research. The practical part includes a description of the café, the micro and macro environment analysis, the analysis of the competition, the marketing mix, and the marketing strategy. This thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Jiří Reisner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93441