Efektivnost volebních kampaní vzhledem k volebnímu výsledku – David Bárta
David Bárta
Master's thesis
Efektivnost volebních kampaní vzhledem k volebnímu výsledku
Effectiveness of election campaigns relative to the election result
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou volebních kampaní a volebních výsledků v krajských volbách 2016. Použitá data pochází z volebních výsledků, které kompletuje Český statistický úřad, a z transparentních účtů politických stran. V práci je použit Banzhafův index a Shapley-Shubikův index pro zhodnocení výsledků koaličního jednání v krajích a schopnosti stran a hnutí využít svého volebního zisku k prosazování …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of election campaigns and election results in the Czech regional elections of 2016. The used data comes from transparent accounts of political parties and the election results that are prepared by the Czech Statistical Office. The Banzhaf power index and the Shapley-Shubik power index are used to evaluate the results of the coalition negotiations and the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedúci: Martin Dlouhý
- Oponent: Jana Sekničková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72191
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Analýza volebních programů hnutí ANO pro krajské volby 2016
Lucie Schovancová -
Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČPS,ČSSD, ODS, Koalice pro Plzeňský kraj, KSČM, Koalice SPO a SPD, koalice STAN, Občanů patriotů, Svobodných a SsČR, TOP09)
Kateřina BARTŮŇKOVÁ -
Téma bezpečnosti ve volebních programech v regionálních volbách v Jihomoravském kraji v roce 2016
Markéta Turková -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Analýza koalic v zastupitelstvech krajů ČR po volbách v roce 2012 a 2016
Jiří Kříž -
Analýza preferenčního hlasování v krajských volbách v roce 2016
Klára FURMANOVÁ -
Financování politických stran a hnutí: Monitoring financování předvolebních kampaní do krajských zastupitelstev 2016
Soňa Malinová -
Analýza preferenčního hlasování v krajských volbách v roce 2016
Klára FURMANOVÁ