Marketing communication of universities in Czech Republic for international students – Ing. Jino Raju Kollasserry
Ing. Jino Raju Kollasserry
Diplomová práce
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Abstract:
The thesis aims to propose methods to improve the social media marketing communication of School of Business Administration in Karvina (Silesian University) by examining its existing the existing social media communication. In the theoretical part, there will be precise definitions for the concepts of marketing communication, social media marketing, digital marketing, and also about the major social …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/e10wz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Šimáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLLASSERRY, Jino Raju. \textit{Marketing communication of universities in Czech Republic for international students}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dhxrz3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Designing a Brand Ambassador Strategy to Promote Czech Universities among International Students
Sandra Jankotová -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Determinants of Foreign Students' Success at the Czech Universities
Viet Anh Do -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva