Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky – Bc. Adéla Petránková
Bc. Adéla Petránková
Bakalářská práce
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Content analysis of the topic of tourism in Czech media - television, radio, daily and weekly newspaper
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem medií na spotřebitele v oblasti cestovního ruch a obecně reklamou v tomto odvětví. Autorka zkoumá vliv reklamy v mediích na spotřebitele, dopad reklamního tlaku při výběru cesty nebo dovolené, ovlivnitelnost klientů akčními a slevovými nabídkami jak z pohledu respondentů, tak z pohledu zaměstnanců cestovní kanceláře. Teoretická část bakalářské práce mapuje základní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focusing on the influence media have over a consumer in the field of tourism and advertising in this field in general. The author is researching the influence of advertising on consumers, the actual impact of advertising pressures while choosing a trip or vacation, impressibility of clients through various discount offers not only in terms of respondents but also in terms of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13527/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETRÁNKOVÁ, Adéla. \textit{Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/di7ie6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz
Markéta Lorenzová -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
Veronika Tuzová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá