Eduard Hiller

Diplomová práce

Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Marketing on social media with focused on tourism
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit vhodné využití sociální sítě instagram v odvětví cestovního ruchu. Identifikovat využití instagramu v rámci marketingového mixu a určit vhodné a efektivní způsoby komunikace na této síti. Na základě výzkumu jednotlivých uživatelů a rozhovorů s experty, vyhodnotit dů-ležitost pro spotřebitele a společnosti v odvětví cestovního ruchu. Praktická část práce se zakládá …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the appropriate use of the social network instagram in the tourism industry. Identify the use of instagram in the marketing mix and determine appropriate and effective ways of communication on this network. Based on research by individual users and interviews with experts, evaluate the importance for consumers and companies in the tourism industry. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedoucí: Martin Musil
  • Oponent: Lucie Sára Závodná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81395