Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky – Bc. Adéla Petránková
Bc. Adéla Petránková
Bachelor's thesis
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Content analysis of the topic of tourism in Czech media - television, radio, daily and weekly newspaper
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem medií na spotřebitele v oblasti cestovního ruch a obecně reklamou v tomto odvětví. Autorka zkoumá vliv reklamy v mediích na spotřebitele, dopad reklamního tlaku při výběru cesty nebo dovolené, ovlivnitelnost klientů akčními a slevovými nabídkami jak z pohledu respondentů, tak z pohledu zaměstnanců cestovní kanceláře. Teoretická část bakalářské práce mapuje základní …moreAbstract:
This bachelor thesis is focusing on the influence media have over a consumer in the field of tourism and advertising in this field in general. The author is researching the influence of advertising on consumers, the actual impact of advertising pressures while choosing a trip or vacation, impressibility of clients through various discount offers not only in terms of respondents but also in terms of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13527/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2015
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRÁNKOVÁ, Adéla. \textit{Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University College Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/di7ie6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz
Markéta Lorenzová -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
Veronika Tuzová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá