Lucie PAPRSKÁŘOVÁ

Bakalářská práce

Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením

Use of alternative and augmentative communication methods in the education of mentally handicapped pupils
Anotace:
Žáci s mentálním postižením mají ve většině případů narušené komunikační schopnosti, které jim ztěžují komunikaci s okolím. Nemohou reflektovat svá přání a pocity. Velký problém způsobuje narušená komunikační schopnost také v procesu vzdělávání. K řešení tohoto problému nám mohou být nápomocné systémy alternativní a augmentativní komunikace. K ověření této hypotézy jsem prováděla výzkum v základní …více
Abstract:
Pupils with mental disabilities in most cases have impaired communication skills, which make it difficult for them to communicate with their surroundings. They cannot reflect their wishes and feelings. Impaired communication skills cause a big problem also in the educational process. Alternative and augmentative communication systems can help us in solving this problem. To verify this hypothesis, I …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAPRSKÁŘOVÁ, Lucie. Využití metod alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání žáků s mentálním postižením. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta