Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě – Bc. Anastasia Kravchenko
Bc. Anastasia Kravchenko
Bakalářská práce
Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
Media images of women and men in today’s advertisement
Anotace:
Bakalářská prace je zaměřena na mediální zobrazování mužů a žen v současné reklamě. Zkoumány jsou typické vlastnosti a zobrazení jednotlivých pohlaví v médiích. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je popsána zkoumaná problematika, základní pojmy a typické vlastnosti přisuzované mužům a typické vlastnosti přisuzované ženám. Druhá, praktická část, je založena na obsahové analýze …víceAbstract:
The thesis looks into the depiction of men and women in contemporary advertising. Objects under examination are typical qualities and images of gender representatives in the media. The work consists of two parts. The first part is theoretical, it deals with the description of the problem under examination, basic terms, typical qualities attributed to men and typical qualities attributed to women. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c9hns/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Simona Loňková -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Obsahová analýza príspevkov na sociálnych sieťach
Anna Mária Puchoňová