Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie – Ing. Veronika PILÁTOVÁ
Ing. Veronika PILÁTOVÁ
Master's thesis
Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie
The path to an interactive educational quest for grammar school students in the abandoned quarry Stará Ves near Bílovec: a case study
Anotácia:
Questing je představen jako inovativní přístup ve formálním vzdělávání žáků, který komplexně rozvíjí osobnost žáků, vytváří jejich vztah k místu, a přitom umožňuje předávat odborné znalosti. Jsou shrnuty aktuální možnosti, které může pedagog využít k vytvoření interaktivní naučné stezky pro žáky nižšího i vyššího stupně gymnázií a odpovídajících ročníků ZŠ a SŠ. Teoretická část práce je věnována edukační …viacAbstract:
Questing is introduced as an innovative method of formal education that comprehensively develops the personality of students, creates their relationship to the place, and at the same time passes on expertise. The possibilities that a teacher can use to create an interactive educational trail for pupils of lower and higher levels of grammar schools and the corresponding grades of primary and secondary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michaela Drozdová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PILÁTOVÁ, Veronika. \textit{Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Science. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/dity9c/.
Jak správně citovat práci
PILÁTOVÁ, Veronika. Cesta k interaktivní naučné stezce pro žáky gymnázia v opuštěném lomu Stará Ves u Bílovce: případová studie. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Biology - Mathematics
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace kulturního dědictví Olomouce prostřednictvím estetické výchovy
Veronika Hadrová -
Šilheřovice - interpretace místního kulturního dědictví
Šárka DUDKOVÁ -
Felix Neumann - interpretace dějin umění pro studenty gymnázií
Jana BITTOVÁ -
Interpretace místního kulturního dědictví z perspektivy estetické výchovy (hledání kulturní identity sudetské obce)
Kristýna Dobešová Zimmermannová -
Interpretace místního dědictví v Přerově II - Předmostí
Lenka Spáčilová -
Interpretace místního dědictví poutního kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře
Vanda Sklenářová -
Interpretace a prezentace průmyslového dědictví na příkladu textilek ve Frýdku-Místku
Kateřina ŠVARCOVÁ -
Interpretace přírodního dědictví Národního parku Šumava jako faktor lokálního rozvoje
Naděžda Beznosková