Jan Roll

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace telekomunikačních společností na českém masmediálním trhu

Analysis of a Marketing Communication of Telecommunication Companies on the Czech Media Market
Abstract:
Práce předkládá stručný přehled poměrů panujících na českém masmediálním trhu. Konkrétně se zaměřuje na marketingovou komunikaci společností, které poskytují hlasové a datové služby nebo připojení k internetu. Nejedná se pouze o úzkou skupinu ně-kolika největších společností, ale o celou profesní kategorii, která vychází z mezinárodní standardizace NACE EU/CZ: Poskytování hlasových služeb a přenos …more
Abstract:
The thesis offers a brief review of Czech massmedia market situation. The work particulary focuses on marketing communication of companies providing voice, data, or Internet connection services. According to international NACE CZ/EU standart: Voice services, data transmission and Internet connection services - The scope of the research does not include only the largest providers, but whole business …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2015
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Marta Haucková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44995