Metoda Brain Balance v péči o jedince s PAS a jeho zařazení do vzdělávacího systému ZŠ – Mgr. Helena Gajdošíková
Mgr. Helena Gajdošíková
Master's thesis
Metoda Brain Balance v péči o jedince s PAS a jeho zařazení do vzdělávacího systému ZŠ
Method of Brain Balance in care of child with ASD and their inclusion in the education systém at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím terapie Brain Balance u dítěte s diagnózou dětský autismus pro rozvoj komunikačních, sociálních a kognitivních dovedností. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První z teoretických částí se věnuje vymezení pojmů z oblasti poruch autistického spektra. Zabývá se také diagnostickými metodami a klasifikací těchto poruch. Druhá část vymezuje pojem komunikace …moreAbstract:
This thesis deals with the Brain Balance therapy in a diagnosis of infantile autism and its development of communicative, social and cognitive skills. It is divided into theoretical and practical part. The first theoretical part deals with the definitions of autism spectrum disorders. It also discusses the diagnostic methods and classification of these disorders. The second part defines the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bfk9b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAJDOŠÍKOVÁ, Helena. \textit{Metoda Brain Balance v péči o jedince s PAS a jeho zařazení do vzdělávacího systému ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/diy1u2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační dovednost "poskytování zpětné vazby" u manažerů v konkrétním podniku
Lenka Stejskalová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Význam tvrdých dovedností (hard skills) pro sociálního pracovníka ve vztahu s jeho klientem
Zuzana VANIŠOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Möjligheter till stöd för personer med autism i Sverige enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade
Veronika Clausová