Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji – Lucie Jarošová
Lucie Jarošová
Diplomová práce
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Merchandising Analysis on the Energy Drinks Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingu na trhu s energetickými nápoji. Teoretická část popisuje maloobchod, merchandising a jeho jednotlivé nástroje, nákupní prostřední a atmosféru maloobchodních jednotek a v neposlední řadě charakteristiku trhu energetických nápojů. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze merchandisingu značky Red Bull a doporučením, která z analýzy vyplývají …víceAbstract:
This thesis analyzes the merchandising of energy drinks in retail store. The theoretical part describes the various tools used for merchandising, shopping environment, atmosphere of the reail store and characteristics of energy drinks market. The practical part is devoted to the data gathering, merchandising analysis of Red Bull brand and recommendations that arise from the analysis. The methods used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková