Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji – Lucie Jarošová
Lucie Jarošová
Master's thesis
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Merchandising Analysis on the Energy Drinks Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou merchandisingu na trhu s energetickými nápoji. Teoretická část popisuje maloobchod, merchandising a jeho jednotlivé nástroje, nákupní prostřední a atmosféru maloobchodních jednotek a v neposlední řadě charakteristiku trhu energetických nápojů. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze merchandisingu značky Red Bull a doporučením, která z analýzy vyplývají …moreAbstract:
This thesis analyzes the merchandising of energy drinks in retail store. The theoretical part describes the various tools used for merchandising, shopping environment, atmosphere of the reail store and characteristics of energy drinks market. The practical part is devoted to the data gathering, merchandising analysis of Red Bull brand and recommendations that arise from the analysis. The methods used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/113528
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2016
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková