Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů – Kateřina Tlapáková
Kateřina Tlapáková
Master's thesis
Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů
Comparison ot Traditional Shop and E-shop According to Consumer´s Preference
Abstract:
Nakupování v obchodech je nedílnou součástí života každého z nás. Práce: Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů, analyzuje tyto dva druhy obchodů. Důraz je kladen na vznik těchto obchodů, trh, spotřebitele a jeho nákupní chování a rozhodování. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část se zabývá historií a rozvojem kamenného a internetového obchodu a vysvětluje …moreAbstract:
Shopping in the stores is integral to life for all of us. Work: Comparison of Traditional Shop and E-shop According to Consumer's Preference analyzes these two kinds of retail trades.The emphasis is placed on the development of these trades, market, consumers and their shopping preferences and their decision making. Work is divided into two parts. The introductory part engages in history and development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TLAPÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2014. Available from: https://theses.cz/id/djgowb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Nela Jakubičková -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Srovnání právní ochrany spotřebitele v ČR a na Slovensku při uzavírání smluv přes internet
Karla Opluštilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights