Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů – Kateřina Tlapáková
Kateřina Tlapáková
Master's thesis
Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů
Comparison ot Traditional Shop and E-shop According to Consumer´s Preference
Anotácia:
Nakupování v obchodech je nedílnou součástí života každého z nás. Práce: Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů, analyzuje tyto dva druhy obchodů. Důraz je kladen na vznik těchto obchodů, trh, spotřebitele a jeho nákupní chování a rozhodování. Práce je rozdělena do dvou částí. Úvodní část se zabývá historií a rozvojem kamenného a internetového obchodu a vysvětluje …viacAbstract:
Shopping in the stores is integral to life for all of us. Work: Comparison of Traditional Shop and E-shop According to Consumer's Preference analyzes these two kinds of retail trades.The emphasis is placed on the development of these trades, market, consumers and their shopping preferences and their decision making. Work is divided into two parts. The introductory part engages in history and development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TLAPÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Komparace kamenného a internetového obchodu z hlediska preferencí spotřebitelů}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/djgowb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Nela Jakubičková -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internet
Martin ŠEBESTA -
Srovnání právní ochrany spotřebitele v ČR a na Slovensku při uzavírání smluv přes internet
Karla Opluštilová
Názov
Vložil
Vložené
Práva